Hvordan sletter jeg kontoen min? GoodOnes

Hvis du vil ta en pause fra datingen på GoodOnes kan du skjule kontoen din under Min profil/Innstillinger (tannhjulet i øvre høyre hjørne)/Håndtere konto. Da blir du ikke lenger synlig i appen, men alt er lagret og du kan raskt komme i gang igjen hvis du vil. Du kan også slette kontoen din helt, men da forsvinner alt, og du må begynne helt fra begynnelsen igjen.

Hvis du trenger hjelp, vennligst kontakt Kundeservice

 

Hvordan avslutter jeg abonnementet mitt?


Kjøp av Premium skjer gjennom iTunes-kontoen din i App Store eller tilsvarende i Google Play Store, og deretter inntil du selv sier opp abonnementet i iTunes-kontoen i App Store eller tilsvarende i Google Play Store. Medlemskapet avsluttes når den sist betalte perioden har utløpt.

Det er ikke nok å bare slette appen eller kontoen din på GoodOnes, har du kjøpt Premium og har et aktivt abonnement må du si opp i App Store/Google Play Store.

For mer informasjon, kjøpsvilkår og angrerett:

App Stores brukervilkår
Google Plays brukervilkår

 

Oppbevaring Og Sletting Av Informasjon


Vi oppbevarer dine personopplysninger så lenge kontoen din er aktiv eller så lenge det er nødvendig for å oppfylle formålene som er beskrevet i denne personvernpolicy. Når dine personopplysninger ikke lenger er relevante for de formålene som de har blitt samlet inn for, vil vi slette eller anonymisere dem, inkludert eventuelle logger eller annen backup-informasjon.
Kontoinformasjon. Opplysninger du har gitt oss som er knyttet til kontoen din, for eksempel navn, e-postadresse m.m. samt opplysninger om når du registrerte kontoen din. Disse opplysningene lagres så lenge du er kunde hos oss, og opp til 2 uker etter at kundeforholdet er avsluttet. Hvis du ikke sletter kontoen din selv blir den automatisk slettet etter 3 års inaktivitet
Opplysninger du har gitt oss, og som du selv har tilgang til i profilen din, for eksempel sendte eller mottatte meldinger fra andre brukere i GoodOnes meldingstjeneste, hvilke profiler du har besøkt eller innhold du har reagert på. Disse opplysningene lagres så lenge du er kunde hos oss, og opp til 2 uker etter at kundeforholdet er avsluttet.


Transaksjonsopplysninger som inneholder opplysninger om betalinger og kjøp du har gjennomført på GoodOnes. Vi er pålagt å lagre disse opplysningene i 7 kalenderår av bokføringshensyn.


Meldinger til kundetjenesten m.m. Opplysninger du har gitt oss når du har brukt tjenestene våre, men som du kanskje ikke kan se i profilen din. Disse opplysningene består av spørsmål og meldinger du har sendt til kundeservice. Disse opplysningene lagres i maksimalt 3 år fra du deaktiverte profilen din, eller på annen måte ga oss opplysningene.


Data som vi registrerer når du bruker GoodOnes. Det kan være opplysninger om hvilke profiler du ser på, hvilke knapper du trykker på og hvilke sider du besøker. Disse opplysningene lagres så lenge du er kunde hos oss, og opp til 14 måneder etter at kundeforholdet er avsluttet. GoodOnes kommer til å lagre ditt pseudonymiserte personnummer i 10 år om du har blitt utestengt fra GoodOnes, og din konto har blitt slettet på grunn av dårlig oppførsel.


Opplysninger om din geografiske posisjon. Dette er basert på valgt posisjon, IP-adresse eller stedinformasjonen fra den mobile enheten din. Opplysninger om hvor du befinner deg når du bruker GoodOnes blir lagret så lenge du er kunde hos oss, og opp til 2 uker etter at kundeforholdet er avsluttet.

For mer informasjon les GoodOnes Personvernpolicy